2010-06-04

sfkenfgnmrgmvpovmds

Hell yeah, man sāp plaukstas locītava no peles spaidīšanas, acis krīt ciet, jo esmu pārgurusi, bet ne jau tādēļ, ka visu dienu būtu zemi rakusi. No 9 rītā līdz 11 vakarā ar pusotru stundu garu pārtraukumiņu rakstīju atbildes eksāmenjautājumiem, un tas nav man raksturīgi, jo es nemēdzu iespringt vai mācīties. Bet šajā gadījumā nekas cits neatliek, jo lingvistikas zināšanas vienkārši neakumulējas manā galvā, tā tev nav nekāda gramatika, kur iemācās lietas dabiski, un viss. Nē, šeit ir jāiekaļ no galvas valodas koki un vārddarināšanas veidi, un aizguvumi no franču valodas, un vēl nejēgā daudz nesvarību. Ja es šito pārvarēšu, tad zināšu, ka varu visu. Jēgas, protams, nav nekādas (pati Maija lekcijās bez saviem pierakstiem nevarēja iztikt, bet mums, protams, viss ir jāzina no galvas), bet padoties arī negribas. Rītdien vēl tāda pati darbadiena, kurā ceru visu šito pabeigt, lai varētu sākt iegaumēt visu. Ā, man besī mutiskie eksāmeni.

Nav komentāru: