2011-02-03

Don't even bother.

Man steidzami vajag kaut kādu vaļasprieku, kas nav seriālu skatīšanās/interneta robežu meklēšana. Pēdējās 2 nedēļas es no mājas neesmu gandrīz nemaz izgājusi (tāpēc es priecājos, ka tūlīt jau unis sāksies, vismaz kaut kādas pārmaiņas). Labi, tas vēl tā, bet traki ir tas, ka gandrīz viss, ko es daru, ir dators. Vienīgi man ar tiem hobijiem nekad nav tā ļoti gājis, jo viss mūždien apnika/kaut kā izbeidzās.
Klavieres (tas gan nebija mans hobijs, bet vecāku vēlme, brr), karatē (kas te notika, es pat neatceros), hip-hop dejas (ok, šīs es pārtraucu kājas lūzuma dēļ, bet tā arī nekad neatgriezos), ģitāra (kaut kā neprogresēju baigi + bija slinkums trenēties), stikla dizains & keramika (man taču nav nekāda talanta vizuālajā mākslā), peldēšana (bija bail no tramplīniem), pat dēļošana man ir apnikusi, ceru, ka nākamajā ziemā man pēkšņi atkal sagribēsies snovot (bet, ja es septiņu gadu laikā neesmu iemācījusies diez ko daudz, varbūt nevajag?).
Ja es būtu par sevi vairāk pārliecināta, varētu reklamēties un piedāvāt kaut kādas lietiņas patulkot, vismaz laiku aizpildītu un kaut kādu nebūt pieredzi iegūtu.
Laikam nekas pats no sevis tā maģiski nenotiks. Žēl gan, hahahh.

1 komentārs:

Anonīms teica...

nekas nav jādara tikai tāpēc, ka it kā būtu jādara :)