Tāpat kā veģetārieši mēdz bakstīt visēdājus par gaļas ēšanu un iespraukties ar visādiem faktiem par dzīvnieku tiesībām un citām lietām, kas ir absolūti stulbi (bet tas nāk līdzi ar gaļas neēšanu, nu, tāpat kā kristietību, kur cilvēki mēdz visiem bāzties virsū ar Dievu, vienkārši jātiek tam pāri & jāmācās pievaldīt mēli), tāpat visēdāji kļūst drausmīgi jūtelīgi, tiklīdz kāds neēd gaļu (kas var būt briesmīgāks par gaļas neēšanu!).
Lasu vienu forumiņu, kurā runa par "Gandrīz ideālajām vakariņām". Lūk, vakar pie Elitas Platmalnieces ciemojās Elīna Doļģe, kura neēd gaļu, bet dāmas šajā forumā uzreiz jau sprāgst gaisā un dod vaļā, ka, cerams, šī visu laiku nevaimanās, ka neēd gaļu, ka varētu to visu laiku neuzsvērt, bla, bla, bla, knapi trīs dienas neēd gaļu, bet jau visiem to paziņo, lai gan patiesībā gaļas neēšana tika pieminēta divas reizes - vienreiz aizkadrā un otrreiz, kad Elita piedāvāja cūkgaļu. Pateica, ka neēd, un balle beigta, nekādu diskusiju vai citu muļķību. Bet tas, protams, jau ir par daudz, tā ir plātīšanās, uzbāšanās etc.
Tomēr, kad runa bija par iepriekšējiem raidījumiem, kuros Mr.Gulbis neēda zivis asaku dēļ vai Mr.Stībelis - biezpienu, neviena lēdija pat neiepīkstējās, ka varētu jau nu par tām zivīm neizteikties visu laiku, ņemot vērā, ka tas nu gan tika pieminēts katrā raidījumā vairākkārt.
4 komentāri:
Mr.Gulbis neēda zivis asaku dēļ vai Mr.Stībelis - biezpienu, neviena lēdija pat neiepīkstējās, ka varētu jau nu par tām zivīm neizteikties visu laiku
labs ! :)
Laikam par žurnālisti nevarētu strādāt, ja pat vienkāršu domu neprotu pareizi izklāstīt :)
Tā bakstīšana par gaļas neēšanu, manuprāt, svaigiem veģetāriešiem raksturīga. Gaļu neēdu jau četrus gadus. Sākumā gribējās visiem stāstīt kāpēc un kā, a tagad vispār negribas pie galda par to runāt.Nākas pajautāt, vai šitajos salātos ir gaļa vai nav, bet citādāk ni un ni. Bet, kā vienmēr, abās pusēs var visādus gadījumus atrast.
Man gan tā pieredze daudz īsāka, apm. 1,5 g., bet es arī par to negribu runāt, jo zinu, ar ko tas beigsies, turklāt domāju, ka katram ir tiesības izvēlēties, ko un kā ēst, un netikt par to tiesātam (abpusēji).
Ierakstīt komentāru